Gegga både här och där!

Tror väl att jag gjort mitt för idag nu. Jag har hunnit riktigt långt med rengöring av glashällen på spisen som sett förskräcklig ut en längre tid. Jag har försiktigt jobbat mej framåt med skrapa och bit för bit så har den gamla fastbrända sörjan lossnat. Snyggt kommer det att bli,inget snack om det! Eftersomhelgen varit fylld med arbete på olika sätt så tar jag mej till sängen en stund för att återigen kliva upp kl 06.00 imorgonbitti.
Förresten vilket dåligt väglag det var att köra i både till och från Västerås ikväll,dessutom hade jag återigen glömt att fylla på spolarvätska så det var en snygg smörja på framrutan när jag var klar! Måste komma ihåg det nästa gång jag ska ut,det finns ju i garaget,så svårare än så är det ju inte!




Jäklar vad man saknar den när man behöver den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0