Håller på

Jag glömmer liksom bort vilken veckodag det är när man jobbar helger och det dessutom varit huller om buller med dagarna ett tag nu. Kändes som vilken dag som helst för mej som inte verit ledig på länge och inte är det på ett tag heller. Läser på fejjan om alla som våndas över att börja jobba igen efter långledigheter och firande,vad glad jag är att slippa den stressfaktorn. Annars sitter jag med en rolig skoluppgift för tillfället. Att komponera en matsedel för en vecka utifrån sig själv eller någon annan och beräkna näringsintag och lite annat. Jag skriver ner ungefär hur jag brukar äta och det ger ett bra perspektiv på hur min helhet ser ut. Fast jag vet ju redan att jag äter sunt och näringsriktigt, å det där med att inte nyttja tobak ger ju fina pluspoäng! Ja,ja jag syndar ibland med annat jag med,man är ju en levande varelse som kan gå ifrån principer ibland, eller som Groucho Marx sa: Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0