Hur är det med gäddhänget?

Va bra att gå och lägga sig tidigt som bara den två dagar i rad! Visserligen är det skönt att vakna utsövd av sej själv, men kanske inte så tidigt! Halv fem var klockan när jag tillslut fick nog av att bara ligga vaken. Nu är jag färdig för en ny dag med nya tankar och ideér. Nr ett på min att göra lista är att gå till jobbet och äta frukost,och så jobba till kl 16.00. Sedan ska jag passera gymmet på väg hem,för nu vill musklerna framförallt i armarna röra på sig. När det är klart såligger resten av dagen och kvällen fri,i alla fall än så länge!


Vad tycks om det här uttalandet då?


Hejsan, jag är av rakt motsatt åsikt, gäddhäng är supersexigt.
Kvinnan behöver inte vara så muskulär & absolut inte starkare än sin man.
Då blir det ju väldigt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0