Like a toycamera!

När jag hade lite spilltid på väg till ett jobb idag så stannade jag till efter vägen för att betrakta den vackra kombinationen av sol ,snö och is. Önskade först att jag hade min kamera med mej,men insåg att det inte hjälpte att önska i det fallet. Fick nöja mej med en mobilbild. Det finns ju ett fenomen i fotovärlden där man använder billiga skräp kameror för att få fram specialeffekter som man annars brukar fejka i photoshop. Toycameras! Så känns den här bilden jag tog strax före kl 14.00 idag.Jag gillar den faktiskt,motljusbilder är ju dessutom mycket underskattat. Varsågoda att dela min upplevelse.



En annan lyckad händelse idag är att jag kom ihåg att fylla på spolarvätska innan jag for en sväng till Erikslund i Västerås idag. Det var som en befrielse att trycka på knappen och se något efter motorvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0