Lost love

Trött och hungrig i hela huvudet! Men det är ju ändå mest praktiskt att gå på gymmet på vägen hem och sen fortsätta hem och äta lite. Nu är ialla fall jobb och träning avklarat för idag,så efter maten ska jag skriva klart de sista på MVG nivå i näringsläran. Det handlar om att spåna runt en ung grabb som tränar hårt och hans kost och näringsbehov utifrån några olika vinklar. Har faktiskt redan tjuvstartat lite på det. Å så tänk att jag har en ledig dag i morgon,fast jag har så klart sagt till att jag mer än gärna tar ett extra pass om det behövs.
Lite mer Judas Priest kanske? Den här låten är ju riktigt högtidlig,dessa British steel grabbar kan vara ena riktiga djupingar när de vill och det gillar jag som sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0