Lyssnade på min instinkt!

Där fick jag igång kroppen och pulsen ordentligt. Behövde göra av med en ytterligare mängd energi ikväll för att säkerställa att jag förbrukat mer än jag tagit in,eller i alla fall att det är lika mycket. För det är ju så att det är det enda sättet som finns att inte gå upp i vikt. Vill man dessutom gå ner så är det bara att förbruka mer energi genom rörelse än vad man tuggar i sej. Tänk vad ironiskt,många som gör en fysisk aktivitet som är bra och som skulle kunna fixa balansen, tycker att de varit så duktiga så de måste belöna sig med något gott att äta. Då slutar det oftast med att rörelsen var helt i onödan,man kanske till och med går upp i vikt och förstår inte varför,nu när man rört sig så mycket...märkligt resonemang va! Det som går in måste också ut i form av energiförbrukning. Ja,nu har jag i alla fall gjort mitt. Imorgon blir det massa spännande saker,jobba,ett spännande möte och gymmet och plugga...ja inte sitter jag på en stol och tittar i väggen inte!
Förresten så tog jag kontakt med någon som jag typ" missade" för ett antal år sen och som jag tänkt mycket på,och vips så är vi tillbaka och kommer snart att ses, vilken tur att jag lyssnade på min tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0