Massa bra saker!

Hemma efter en lång men intressant dag. Först jobb med massa spännande saker och ett erbjudanden jag får spara på en stund. Fixat så mina betyg kommer att skrivas ut,för allt är ju klart. Det blev MVG i psykologin också! Varit på gymmet och slitit och nu landat hemma. En rolig sak för ekonomin är att utgifterna för mitt gamla studielån sen åttiotalet kommer att bli mycket låga i år. Det jag förut betalade i månaden,strax över en tusing kommer det nu bli i kvartalet i ställe. Så bra kan det bli när man jobbar bort gammalt skit. En liten extra slant att spara. Ha,det blir ju en ny cykel hur snabbt som helst om man tänker så! Annars tänker jag strax äta lite broccoli och lite vegetariskt "kött".
Imorgon ska jag träffa yrkesvägledaren igen och höra mej för om vad kul som kan finnas därute att plugga vidare på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0