Mera morötter åt folket!

Blev så glad och rörd nyss när jag såg hur min lärare i näringslära hade betygsatt mitt arbete. Så här stod det:

Hej Eva-Lena! Tack för ditt tips om bra länk till film om glutenintolerans! Du har arbetat med uppgiften utifrån MVG-kriterier och klarat kursen med bravur, bra jobbat! Med vänlig hälsning xxxx.

Detta var värt timmarna framför datorn. Det sammanlagda betyget i kursen blev MVG. Tack till alla er som trodde på mej och stöttade mej i mitt pluggande till undersköterska. Och till er som raljerade och var lite smått elaka,hur mycket har ni utvecklats under tiden då?

Så därja nu back to Soulshine! 

Kommentarer
Postat av: Irene

Stoooort GRATTIS ! Klart Du skulle klara dig med bästa resultat, det trodde jag hela tiden. Du blir en fantastisk undersköterska.

Många kramar från stolt kompis

2012-01-19 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0