Nickade till

Medelsvår till svår gamnacke efter att ha sovit i fåtöljen ett bra tag,vet inte riktigt hur länge,men det måste vara minst en timme. Tur att Ubbe riigde och väckte mej för att prata bort en stund så jag fick komma igång innan det är dags att sova för kvällen. Hade ju öppnat photosjop för jag skulle justera lite i bilderna jag pratade om att jag tagit men det får bli en annan dag. Så här såg några av dem ut.


Ser ni de två dammprickarna som syns upptill på bilden,så irriterande,jag har försökt rengöra speglarna i kameran men inte fått till det helt.



Lite suddig men användbar till det jag tänkt!

En annan kul sak är att ett av mina arband  jag beställde har kommit nu. Lite över en vecka från Hong kong! Det här var det. Lite different,nu väntar jag bara på det andra också från en annan säljare i samma land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0