Rent hus

Mer rapporter från skurhinken! Nåt som jag länge stört mej på är dörrarna till min dusch hörna! Så fulla med kalkavlagringar. Varje gång jag har duschat så har jag tänkt att nu måste jag göra rent dem. De funkar ju bara med sånt där särskilt kalborttagningsmedel,för här i Enköping är det ruskigt mycket kalk i vattnet,det märks på många sätt. I dag gjorde jag det i alla fall. Å plötsligt blev dörrarna genomskinliga igen! Det blev ett nytt ljus i badrummet,så snyggt! Å så det där skåpet under diskbänken,det är något som inte många borde visa upp för allmänheten,men nu är det så rent å fint i mitt så jag vill inte stänga dörrarna dit ens.

Nu har jag tänkt mej en liten stunds vila. Både för återhämtning och för kommande behov. Jag tror faktiskt jag kryper ner i sängen,huu vad mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0