Strålande morgon!

Om man ligger i sin säng ohc vaknar av sej själv så är det rätt naturligt att man tittar ut genom fönstret. Jag menar utan att resa sig upp eller gå fram till fönstret. Om man som jag då sover utan att stänga ute ljuset med rullgardiner eller persienner så har man ju nån typ av utsikt därifrån man ligger! På min högra sida finns ett fönster och rakt fram har jag altandörren. När jag då slog upp ögonen idag direkt när jag vaknat,vet ni vad jag såg? Jo solen på väg upp,mellan alla siluett träden, och där i trädtopparna for de söta ekorrarna omkring och jagade varandra. Det var såå vackert. Jag har ju lyckats bo och sova på många ställen under livet,men jag undrar om inte det här stället har den vackraste utsikten om man ser det ur "direkt när jag vaknat" perspektivet. Sånt är en riktig Soulshine start på en underbar ledig lördag! Vad ser du det första du ser när du vaknar? Nerdragna persienner kanske?



Nåja,för att se det här från sovrummet måste jag i alla fall sätta mej upp i sängen,tänk ändå bor jag i centrala Enköping! Nice för själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0