Vacker morgon

Vilken guldmorgon! Bara att få sova tills jag vaknar utsövd av mej själv är ju underbart. Sen när jag blickar ut genom fönstret och ser att solen är på väg upp bland alla träden utanför så blir det ju inte sämre. Träden avtecknar sig som svarta siluetter mot himlen i motljuset. Det känns att det är friskt och nytt utanför, det måste vara de ljusare tiderna som är på väg in,för något är annorlunda. Jag smyger upp och gör en god kopp kaffe i min fina maskin och brer två mackor. Sen tillbaka ner i sänvärmen och mumsa. Jag brukar faktiskt bjuda mej själv på kaffe på sängen lite då och då. Sen satt jag där och tänkte på hur bra jag har det på alla sätt och vis, hoppas ni andra också får känns så idag,och lyckas fånga den känslan mitt i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0