Byggare Bob nästan!

Det tar sig med plattläggandet trots regnande och annat som måste göras. Fick ge mej för en stund sen eftersom det regnade alldeles för mycket. Jag blev tvungen att rädda tvätten på klädsträcket från att bli blötare än när den hängdes! Hur som helst så fick jag ett utmärkt läge att testa mina nya gummistövlar när jag höll på och de funkade alldeles utmärkt! Det är två saker jag går och grunnar på vad det gäller anläggningsarbetet. Det första är att jag ska nog såga bort kroken längst ner på smidesräcket så jag får bättre svängrum ner till plattorna,jag har sen en plan på att bygga upp ett extra trappsteg där man då kliver ner så det inte blir för högt. Alls ingen svår sak och funktionen blir bättre. Det andra är hur jag ska arrangera stenar och plattor runt avloppsbrunnen till höger i bild. Det får nog bli en plantering eller liknande runt omkring den. Den kan man ju fylla med vackra stenar eller nåt också. Mer fyllning är på gång också så det här kommer att bli bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0