Det sprutar ideér!

Tyckte det var något som felades med blommorna i vasen. Saknade liksom helhet och harmoni i det hela. Kom på att jag skulle prova att gjuta på ett fat så det kändes mer som en kruka och då  kom det jag saknade! Det hela ska få lite dekor också när fatet torkat så blir det kalas!
Hunden och katten som legat och väntat på sin tur har nu också fått en varsin platta att stå på. de är så söta tycker jag! Synd nog så var märkningen på formerna på djurens kropp väldigt synliga och jag testade att sätta tejp över så det inte skulle synas,men då blev det märken efter tejpen istället. Nu har jag en lösning på det med för nästa gång! hunden ser ju litebubblig ut så den får bli mon prototyp och bo kvar här i min trädgård!
Nu blir det ut och gjuta igen för här rullar det på kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0