Kommit en bit...

Nu har jag lagt dit plattor och stenar på riktigt som det ska vara. Jag tycker det blir riktigt bra men det är ett riktigt pysslande och känns i ryggen. Där det inte stämmer med läggningen ska jag gjuta egna unika plattor,ev på plats eller så gör jag det styckvis,det får vi se. Det blir ju som ett dike mellan staketet och första plattraden,ca 20 cm brett. antingen fyller jag det bara med grus eller så gör jag en plantering av det. Stenarna som staketet står på ska få en omgång och göras rent från mossa. Grindstolparna ska också snyggas till. Jag vet att det inte är nån idé att tro att allt ska bli klart i ett nafs,så funkar ju inte verkligheten där det också ska finnas plats för arbete,vila och festligt umgänge. Men inte ens Rom byggdes ju på en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0