Lördagslugn

En alldeles kravfri lördag då jag ännu inte varit från gården.
T ex så har jag gått runt och beundrat alla vackra växter i trädgården. Dessa glädjer mej mycket med sin blomsterprakt!
 
Jag har packat upp den nya mosaiken som jag fyndat. Spännande att se hur det blir. I första gjutningen fick bitarna vara hela,men har funderingar på att ev dela dem i andra gjutningar!
fick till den här välkommen skylten också idag. Jag köpte själva skylten för en tjuga på Dollarstore häromdagen. Då satt det en reptamp i hålen som man skulle hänga den i på dörren eller nåt sånt. Jag klippte bort den och satte fast skylten med ståltråd på det här armeringsjärnet som jag fått av far min och som var så precis lagom tillböjt! Sen var det bara att trycka ner det hela i jorden. Nu har jag fått fler idéer för den här principen som jag kommer att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0