Så blev det...

Eddie igår vid Media Markt i Kista, och en jättestor mammut av petflaskor. Ni ser nog vem som är vem !
Så här ser stora ljusbrickan ut gjuten med den nya mosaiken! Funkar ju det med.
 
I onsdags blev det nödvändigt för mej att snabbt fatta ett snabbt beslut i en pressad situation. Jag gjorde ett nödvändigt val som var riktigt tråkigt att behöva göra. Kan inte lasta mej själv för att situationen uppkom, den låg helt utanför min kontroll, men var tvungen att försvara den svage och då blev konsekvensen svår för mej själv.Långt långt ifrån vad jag hade trott några timmar innan. Men jag får väl tro att det finns en mening med allt som sker......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0