Betong igen!

En betongängel på tork! Stor och rejäl är den. 23 x 20 cm typ!
Ytterligare en STOR ljusbricka. Formen är liksom tolvkantig,så den är inte helt rund som synes. Det bästa av allt är de gröna och rosa värmeljusmallarna jag har hittat. Det är en fempack med typ värmeljus i dessa plastbehållare för en tia. Ljusen som jag plockar ur är jättedåliga,vill knappt brinna alls så det är inget jag rekommenderar att köpa annat än om man vill ha plastformen till gjutning. Jag har fixat dem med att lägga i grus och tejpa för så de står stadigt medan betongen torkar.När jag behandlat dem noga med matolja på utsidan så gick det med stor försiktighet att få loss dem hela när betongen stelnat så de går att använda fler gånger. Då blir det också ekonomi i det hela! Dessa ljusbrickor säljer jag för 80 kr styck.
Det här är det första exemplaret. Hålen sitter ju inte lika placerade på dem,det är ju det som gör dem så unika,dessutom är de Real handmade by Cheva!
Så här ser ju de små för 60 kr ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0