Betong pling plong!

Sedan regnet kom så har jag ägnat mej år städning och handling. Städat både inne och på altan. Plockat ur några betongrejer ur sina formar som kommer att bli skojiga att ta itu med.



Det stora hjärtat ska dekoreras med text smycken,smilisen ska putsas till runt kanterna och sen får den vara som den är. Ligga och lysa upp tillvaron i en blomplantering eller på något annat ställe där den kan pigga upp! Det lilla hjärtat skall jag hitta en stomme för och sen ska de bli kylskåpsmagneter tror jag!



Ett turkos ljusfat eller bara ett fat för småsaker. Blev ju fint också tycker jag!
Strax far jag ut en kort tur för att hämta hem en katt och en nalle till en vän. Snart tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0