Betongparadis!



En värmeljuslykta med ett hjärta av glas. Härlig kontrast mellan glas och betong är min åsikt!




En liten hållare där man kan sätta komihåg lappar eller lämna söta meddelanden till nån man tycker om eller så!



Ett brutalt kärlekshjärta. Mycket tjong i detta när man ser det live kan jag lova.





Idag har jag passat på att städa och ordna om lite i garaget för att det ska gå lättare att jobba med betongen. Kul om betongfabriken är lite snygg också! För nu har jag att pyssla med,vad sägs om beställningar på dörrstopp,en special utomhuslykta,en häst och dessutom ett önskemål om en flodhäst! Riktigt kul har jag med detta! Tur att jag varit ledig idag så jag kunde ligga och dra mej och klura lite på  alla uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0