Dagstur till Stockholm!

 
Den här vyn beundrade jag från frukostbordet i trädgården i morse. Strax efter jag tagit den bar det av till stationen för att hoppa på tåget till Stockholm. Jag och Marie hade bestämt oss för en tur dit och skulle ses på tåget. Många fler än vi hade kommit på samma sak så vi såg inte varandra förrän vi var framme på centralen. Vi fikade shoppade och åt god mat. Pratade och umgicks och hade en mycket trevlig dag!
 
Hemma igen plockade jag ur min senaste gjutning och den blev mycket lyckad!
 
Finfin blev den! Plats för fyra värmeljus och två större och så mosaik. Detta är en beställning så jag hoppas den skall passa beställaren!
 
 
Dessa två blomster är också en beställning och skall nu dekoreras som Linda har önskat. Återkommer med ett foto på hur det blev när de är klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0