En liten tur


IKEA:s dörrmatta Halsted. Passar alldeles utmärkt innanför min toalettdörr. 19 kronor.


IKEA:s underlakan Vila i satinvävd bomull. Färg purpur. Extra brett 240 x 260 cm.

Vad passar väl bättre en regning lördag än att gå på IKEA med Marie. Detta var vad jag köpte plus några vita blockljus. Ikväll är det ett måste med ljus hemma hos mej. Det är riktigt kallt härinne eftersom jag dragit ner värmen ordentligt efter värmeböljan som varit. Nu har jag tjocka raggsockor på och tänker strax dricka te i den stora Buddha koppen för att värma mej. Förresten efter IKEA var vi på Kalle på Spången och åt grillad baguette och drack en som vanligt underbar latte där. Vi hann också fixa till Maries lilla uteplats med hennes nyinköpta utemöbler innan jag begav mej av hemåt i regnet. Mysigt när man ser regnet inifrån och hör det slå mot rutan,men hu vad trist det är att möta det utifrån. Nä lås dörren och på med mysfaktorn Kent att lyssna på på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0