Fredag & Lördag!

Igår,fredag var det en fullmatad jobbardag. Det blev 7-22 i ett sträck med undantag en nån timmes rast. Därför hann jag inte uppdatera något här. Efter det var jag till Västerås en tur fram och tillbaka. Fulla studenter trängde sig i Donkenkön så man tröttnade! Jag var rätt mör då kan man säga och dessutom skulle jag börja jobba idag igen kl 7 på morgonen.



Min avkoppling efter jobbet idag. Målade färdigt en del krukor som stått och väntat. Inhandlade för en billig penning på loppisar under vintern och våren! Snygga blir dom!



Pyntat några fler hjärtan!



Nygjuten blomma på blompinne. Det hela är lite för tungt för att funka så nu ska jag försöka få tag på tunna armeringsjärn att fästa dem på!



Så här ser det ut på baksidan. Jag har gjutit fast ståltråd att fästa skaften med!



Det finns en tulpan också. Ca 6x7 cm stora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0