IKEA Kollektion blå

Den 1:a juni ,igår alltså släpptes IKEAS kolektion blå. I begränsad upplaga. Spanade in den på IKEA Västerås idag. Ganska kul då den är ordentligt blingig till skillnad mot vad IKEA oftast står för!



        

Spännande tycker jag, inte för att jag har något blått i min inredning,men jag gillar stilen,och kanske man utvecklar det hela så småningom i fler färger. Känns som stilen ligger i tiden!

En annan lattjo grej frå IKEA rundan idag är den här


Ps 2012 kollektionen. Det är faktiskt en golvlampa,lånar en bild från nätet för att visa hur den tar sig ut i miljö. Idag kanske jag inte skulle köpa den till mitt hem precis,men som barn hade jag älskat den. Den ser ut som en balettklänning!



Allt annat än anspråkkslös,det stämmer verkligen på den här lampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0