Känner mej lätt!



Kafferast ute vid grindstolpen. Gott och värmande en sån här dag när vädret inte riktrigt kan bestämma sig för hur det ska vara. jo jag har fixat till pelargonkrukan bättre så det inte ser så slarvigt ut med streckkoden synlig.

Lite nytt på betonghyllan.



Nallarna har fått en annan sorts budskap,tror det finns en kvar från den förra Peace,Love och Harmony serien. Den här gången är det I LOVE YOU eller HUGS & KISSES som gäller.



Heart of stone är en serie jag också just satt igång. Ett liknande hjärta men med några fina rödrosa pärlor på bandet också är redan ute i världen och gör sitt jobb.

Hjärtat är ca 9x8 cm.



Betongens kungar kallar jag dessa söta smilisar. Döpta efter en textrad från låten Barn av vår tid av nationalteatern.

Som jag skrev i rubriken så känner jag mej lätt idag. Det beror nog mest på att jag lyckades sälja Chrysler rackarn igår kväll och fick en slant att lägga i madrassen istället. Det där har varit en börda länge och inget roligt alls. annars har min jobbardag varit super bra och trevlig.



Det här kom med hem idag,likaså en säck betong till och även möbeltassar att sätta under betongföremålen blev inköpta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0