Kungsör igen!



Efter att ha hämtat en nyservad och åtgärdad Skoda så blev det en latte och fralla i Kungsör där solen lyste förfullt tillskillnad mot här. En sväng in på Bahaus hann vi med i Västerås på vägen dit också. Eftersom vädret var dåligt så var det många som spenderade sin söndag därinne. Det märktes på den stressade personalen som inte riktigt kunde ge nån vidare service!

Lite nyttiga bra att ha grejer hann jag handla på Dollarstore innan de stängde,och så vidare för att köpa potatis som nu kokar och som skall avnjutas till sill! Tjuvstartar med midsommarmaten lite!

Fyra st såna här grillspett i metall köpte jag för 10 kr på Willys. De kommer att funka utmärkt som stjälkar till mina betongblommor. Har även ett annat alternativ som jag köpte idag och som skall testas. Huvudet är fullt av betongtänk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0