Ledig,men bara från jobbet!

Men vilken fullmatad dag jag haft. Ledig från jobbet och började med sovmorgon till ungefär kl tio. Sen blev det full fart på mej med morgonfika,gräsklippning och allmänt fixande i trädgården. Ren och underbar avkoppling. Samtidigt lyckades jag köra tre maskiner tvätt och hänga dem ute. På eftermiddagen blev det några olika loppisar i Västeråstrakten. Fynda bra tycker jag! Även Biltema,Nisses och Eriukslunds shoppingcenter hann få besök av mej! Sedan hem igen och ännu mera gräsklippning,trädgårdsarbete och betonggjutning.

Kakform, silikon

En sån här silikonform köpte jag på Biltema. Inte tänker jag använda den till att baka i som ni kanske förstår. Fick en idé för den som jag just nu provar,vi får om någon dag se hur det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0