Min viktiga trädgård!



Jag har en spåkula i min trädgårgd på ett mysigt ställe. Tittade vad den visade mej idag,en blomma,kanske ingen större överraskning egentligen,för blommor är ju ett stort intresse även det. Den lilla mysiga spåkulan köpte jag på en loppis riktigt billigt. Den passar så fint i min trädgård tycker jag!


 I en annan del av trädgården finns det här lilla landet. Där är massor av ringblommor på väg upp. Självsådda. De senaste två åren har jag haft ringblommor där som jag planterat,olika sorter! I våras grävde jag om jorden och lät den vara och så växte det bara! Nu är det bara att vattna som jag kan göra, visserligen har naturen skött det med med den senaste tidens regnande. Alltså en helt självgående blomrabatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0