YES - FAIRY



Det lilarosa diskmedlet från Yes, clean & care luktar alldeles underbart gott. Synd att stället jag diskade på hade så lite disk, jag hade kunnat diska hur mycket som helst så underbart luktade det! När jag googlade på Yes diskmedel så sägs det på Wikipedia att det är samma sak som märket Fairy som man kan köpa billigt på typ ÖB. Kolla vad de skriver:Yes är det svenska varumärket för det brittiska diskmedlet Fairy som tillverkas och marknadsförs av Procter & Gamble. Produkten finns både för handdisk och maskindisk. Medlet finns i färgerna grönt, gult och orange.
Fairy är samma diskmedel som YES

Om det är så så kan jag i alla fall säga att jag blev något överraskad. Hade nog gissat att Fairy var en kopia på YES.
Tro 't den som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0