Hallå sista Mars!

Jobbardagen avslutad,nu dags för lite avkoppling eller vad man ska kalla det! Har tänkt mej hinna en del innan jag hoppar i säng och förbereder mej för att jobba imorgon igen. 7-16 till att börja med och sen ett nytt extra pass mellan 16 och 22. Full fart alltså! Idag kom i alla fall min svarta midjejacka tillbaka till mej. Den har varit försvunnen i typ en vecka och jag har letat efter den. Visste att det var på jobbet den försvann,antingen hängde den där bakom nån annans jacka hela tiden eller så har nån hittat den åt mej! Skönt att den kom tillbaka för jag gillar den! Ett par nya skor fick jag idag! Ett par Reiker Antistress slip in! Supersköna, sitter som gjutna på mina fötter. De blir perfekta att jobba i till sommaren! Typ en sexhundring kostar dem på nätet!


Tack du snälla!
Förresten så har jg plockat upp alla mina sommarskor från källaren,så nu ska alla vinterstövlar å kängor ner istället. Sen byter jag ut alla vinterjackor och tröjor mot lite klänningar och koftor. Alltid lika kul att ändra åt det hållet. Visserligen har vi inget vårväder här idag,men det gör inget,för nu är faktiskt vintern över i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0