I backspegeln!

Nej inget melodifestivaltittande här inte. Istället har jag gjort av med en massa energi på träning under kvällen. Å som sagt så blåser förändringens,eller vårens vindar i mitt sinne å då blir det saker gjorda. Men nu lite nedvarvning med skön musik å sen tidigt isäng. Jobbardag imorgon igen och jag tycker det är så skönt att vara pigg när jag vaknar så det är värt det!
 

Tittade tillbaka bland mina bilder för att se vad jag pysslade med förra året vid den här tiden. Tydligen pysslade jag med att gjuta nya ljus av gamla stumpar.



Samma tid 2008, Då bodde jag fortfarande i Västerås men var i Enköping på besök. Den här bilden tog jag i Drömparken och fixade sedan till den i photoshop!



Å den här fantastiska bilden på Bosses stolar som fått besök av huvudlösa figurer är från 2006-03-05.
Ja det var en liten tillbakablick att njuta av om så önskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0