In the garden of delight!

Jag är i behov av några säckar planteringsjord till trädgården omgående. Det måste inhandlas i morgon. Det börjar bli läge att peta ner de frön som skall gro ute i krukor, bla krasse och luktärtor. Nu när trädgården omorganiseras med med hjälp fler tankar och  ideér än mina egna så gäller det att tänka om lite. Landet från förra året där alla zinnior var har vi ju grävt upp, vet inte riktigt hur jag ska tänka vad det gäller dom, de behöver ju växa i den delen av trädgården för att få all sol de behöver! Fick ju inte med pallkragarna från landet sist,tänkte göra en planteringslåda av dom. Ja  hu vad mycket trevligt arbete i trädgården som väntar bara solen dyker upp igen. Förändringens vind blåser där vill jag lova!





Såna här vill vi ju se i sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0