Jordgubbar!

Köpte mej en ask jordgubbar till kvällen att njuta av. Nyss smakade jag på en,den var helt underbart god och smakade verkligen jordgubbe! Mmmm vad mumsigt!


Tänk när man kan gå på torget på lunchen och köpa sej en liter och slå i sej till lunch,snart är vi där! Det ser jag fram emot. annars är min favvo just nu mango. Det gäller bara att låta dem ligga och mogna tillräckligt innan man ger sig på dem. Idag till lunch åt jag en sådan som var perfekt mogen,nice!


En annan goding som det går åt ca två om dagen av är den här fantastiska frukten!


Tillräckligt mogen så är det bara att mosa den och så på med nån krydda du gillar typ örtsalt å så ät och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0