Betongmorgon!

Här är utsikten jag hade till mitt morgonkaffe idag. Vaknade tidigt och tyckte det var lika bra att sätta fart på dagen.



Började såklart pilla med mina gjutningar när mackan var uppäten.





Ikväll får de här komma ur sina formar. Minst två dygn ska de stå innan man rör dom.



Det här var en bra idé ,att gjuta in små glasformar i betongen för värmeljusen. Köpte dom på sköna hem för en femma styck! Nåt att spana efter på loppisar. Jag får ha ett värmeljus med mej i handväskan för att kolla in så storleken blir rätt!



En färdig betongkisse i min trädgård.



Å så nallen! Känner mej nöjd med mina små ålster och det är mycket kreativt och avkopplande att hålla på. Ett häftigt material att arbeta i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0