Blommor och betong!

Mera blommor blev det. Fick med ej en vallmoplanta hem som jag har satt ner i jorden. Hoppas den växer lika frodigt som den gjorde där den kom ifrån. Då kommer det att bli kalasbra. Två solrosor har blivit utplanterade också. Hoppas nu frosten lämnar dem ifred.

Gjutit har jag gjort också. Mycket t om. Det som gjordes igår klarade sig från skatans attacker och kommer att bli riktigt bra som det ser ut.



Ett dygn till ska det få stå såhär innan jag rör det. Det som jag gjorde idag får jag visa senare. Det verkar som min finkamera har tröttnat lite,den verkar helt enkelt inte fungera längre. Ska ge mej på lite felsökning strax. Mobilkameran funkar ju bra men när jag ska fota mina färdiga saker så vill jag ha bra bilder så därför väntar jag med att visa mer tills jag får se om jag får fart på bästa kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0