En tur ute!

Morot med vitlöksdipp och ett glas rosé. Inte fel efter en skön utflyktsdag! For till Västerås och fyllde på Skodan med mitt likasinnade loppis sällskap och for iväg. Det hela inleddes med en vända på Åsby trädgård i Hallstahammar. Där kan man alltid vandra runt länge. Sedan vidare mot loppisen i Kungsör. Som alltid kommer man därifrån med massor av roliga saker! Därefter till Köping men där blev det bara titta på fynden och istället handlade vi ett paket glass som vi delade på nere i hamnen. Där var det ett gäng glada ungdomar som badade och hade roligt. Det tycktes inte alls vara kallt i vattnet.
Ja sedan småvägar vidare mot Strömsholm där det blev kaffe och bulle. Ja massor med nya härliga upplevelser och en väl använd dag. Hann faktiskt kolla in några av gjutningarna som jag experimenterat med när jag kom hem,får jag bara finputsa det hela så ska det nog bli mer av metall och glas inblandat i det hela!



Strömsholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0