Lite om gårdagen



Det var i det här huset jag stod och tittade ut ifrån i inlägget från igår.



Det här var vad jag kunde se! Placet är Ebba Brahes lusthus i Bockhammar. Det ligger typ nån mil utanför Fagersta mot Västerås hållet. http://www.bockhammar.se/kafe/Lusthuset.html  Värt ett besök i sommar,då är det säkert ännu mysigare än när det regnar. Men en sån här plats är speciell även när det regnar,det liksom ligger nåt i luften!



Här är en bild från Trångfors i Hallstahammar. Det var här det var så mycket ormar ute och solade,förmodligen var det snok,men kanske även en och annan huggis! Fikatermosen var med och så även vaniljbullar som åts upp här!



Fin natur och ännu så länge lyste solen! Ja detta var några smakprov från gårdagens roadtripp.

Ikväll har jag mest pysslat härhemma,inomhus såklart för därute regnar det mest hela tiden! Jag har faktiskt tvingat mej att göra en hel del grejer som jag inte hunnit med under veckan och det känns bra. Men jag vill ju leva i ett levande hem, det ska det ju synas också eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0