Men vilken fart!

Idag är en dag där det inte är tomt på mitt schema. Varken det jag hade på jobbet mellan 7 och fyra eller det jag själv skapat alldeles privat. Men jag trivs med att ha det så. Om jag ska rabbla det hela så har jag fått en maskin tvätt ren och torr. Lyckats komma till botten med en stor klädhög som väntat riktigt länge på att bli struken. Det blev ju ett foto taget till sist för det nya körkortet som skall tillverkas, det fick jag iväg med posten. Likaså har det trista jobbet med att betala räkningar blivit gjort i tid. En härlig powerwalkrunda där jag enligt runkeeper förbrukade 385 kalorier,det var märkligt lite! Får springa istället nästa gång. Alla mina blommor både ute och inne har vattnats med växtnäring,glada värre blev de. Skulle höra lite om min faktura ang mitt nya mobilabonnemang på tele 2 som jag inte fått. Väntade länge och väl i telefonkön. Men fatta ,precis när jag kom fram så tog batteriet på bärbara hemtelen slut så jag hann bara säga min första mening innan det var adjöss. Orkade inte börja om igen!Jobbat lite med ett dokument i word som jag också skickat vidare dit det skulle. Ja å så har det runnit på hela tiden. Känner mej riktigt nöjd med dagen så puss å kram till alla goda människor som hjälper till att håll mej igång,underbart! Det enda jag önskar jag hade lyckats med idag är att byta ut mitt bankkort till ett Visa kort. Men alldeles nyss sa de på personlig service att jag hade plats 63 i kön,vem törs vänta med en helt utmattad gammal bärbar hemtele som inte håller laddningen. Får ta det senare så jag kan handla grejer från det stora landet i öster och dessutom betala för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0