Några färdiga grejer!





Här är den färdiga marschallhållaren. Perfekt i passformen för marschallen,nästa gång ska jag försöka få till en hållare med lite höjd på,det kan ju va nåt att klura på form till!



Ljusbricka kan man kanske kalla den,plats för ett värmeljus och ett litet större ljus. Kanske blir det ytterligare en dekoration på kanten när jag fått gjuta lite till. Annars funkar den bra så här!



Misse brevid pärlhyacintarrangemanget. Misse var den grej som fick mest luftbubblor i sej,det får jag jobba på. Såklart svårare att röra ju mindre form,men det kommer att bli bättre nästa gång.



Teddybear i gröngräset,nonchalant lutande sej mot stora björken



En lite coolare variant,här kallar sej Teddy för rockbjörnen!!



Här en variant på ljusbrickan där den lyser. När man använder föremålen inomhus får man sätta fötter på dem i form av möbeltassar så blir det inga repor på stället där de står! Nu ska jag ta en fika paus i gröngräset. Återkommer med fler alster senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0