Pillrigt

Nu sänker sig mörkret härutanför och ännu en dag har rullat förbi. Den gick verkligen i lugnets tecken. I alla fall fick jag bort den metall behållare jag använt till min marschallhållare i betong. Hålet var perfekt i storlek. Imorgon ska jag våtslipa överdelen lite så ytan blir slät och fin. Lika bra gick det med ljusbrickan för två ljus,det svåraste var den lilla stenplattan som fick präglat mönster av en plast duk. Duken hade fastnat på några ställen,så den var klurig att få loss. Den ska jag nog ytbehandla på ett annat sätt hade jag tänkt. Alla figurerna från sandleksakerna blev också mycket bra. Jag visar bilder när allt är helt klart! Kanonrolig hobby i alla fall! Nu ska jag strax sussa lite. Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0