Sand efterlyses!



Jag behöver sand! Sist jag bad om det i mitt förra hus så fick jag ett helt lastbilslass avtippat gratis på gården. Jag hann aldrig förbruka det helt innan jag flyttade därifrån. Kunde haft bra användning för det nu när jag ska lägga sten och plattor på framsidan! Det är väl bara att lägga ut nya krokar och försöka luska fram något här i Enköping. Men jag tror jag nöjer mej med mindre den här gången,det ligger annars bara ivägen på gården. Visserligen kan jag ha bra användning av det om jag ska gjuta sånadär fat av rabarberblad och liknande men det måste ändå vara måtta på vad jag spar på mej. Här finns ju redan både grus och jordhögar lite här och var på tomten som måste komma till användning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0