Sömning

Oj vilken trött människa jag är,knappt så ögonen orkar vara öppna! I alla fall var jag bara hem efter lite grejer efter jobbet och for direkt vidare till Västerås. Mimmi Eddie och jag åt på Burger King och shoppade loss på både Dollar store och Ikea! En hel del grejer till Gjutverksamheten blev det! Vi hade i alla fall jättemysigt. Tog reda på att det tar 7 dagar för mitt nya abonnemang på telefonen att starta upp. Så är det när man vill ta med sig det gamla numret från kontantkort. Men jag har i alla fall testat en massa funktioner på den bl a kameran som är helt underbart bra! Jag ska visa nån bild senare om jag orkar så mycket. Nu ska jag ta hand om alla växter och vattna dem och sen blir jag inte uppe länge till kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0