Soulshine morning

Ljuvliga lediga dag! Startade den tidigt i trädgården med kaffe och gräslöksmacka. Såklart gräslök från egen odling.
Ringde mitt försäkringsbolag om min trasiga kamera men de kunde inte hjälpa mej trots att jag hade rätt försäkring för det egentligen. Den var helt enkelt för gammal för att vara värd mer än vad självrisken är. Bara nån hundring så hade det gått. Självrisken låg på femton hundra! Det blir att köpa en ny kamera då! För jag kan inte leva utan en riktigt bra systemkamera! Nu får HTC: ns kamera duga men den räcker inte på långa vägar för det jag vill trots att den är bra till situationsbilder ute i livet!



En del av utsikten från min morgonfika in The Garden of Delight.



Å en till vy!

En sak jag bestämde mej för när jag satt och njöt är att alltid ha handskar på mej när jag jobbar med betongen. Varenda droppe fukt i min hud på händerna dras ut av materialet. Nu har jag gjort nagelvård och smörjt mej ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0