The garden of delight



Nu snälla skatan som sabbade mina förra grejer,var så snäll att låt bli dessa nygjutna prylar. För säkerhetsskull ska jag strax flytta in dem ett steg till på altan.



Köpte lite blomster på väg hem från jobbet. Planterade i en gammal ärvd kruka som passade finfint. Nu står det fina arrangemanget på min trappa.



Nyplanterad basilika och gräslöken från förra året!


Dags att plantera lökarna från pärlhyacinterna någonstans ute i trädgården så kan de titta upp nästa år igen. Betongkissen fick sällskap av en fin glaskula från Brödet och fiskarna i Köping.

Annars har jag hunnit plantera lite växter jag fick från en annan trädgård idag. Plockat och donat å fixat därute. Skottkärran har fått sitt hjul fastsatt också, lätt som en plätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0