Va kul!

Fixat med mina färdiga gjutningar och gjort några nya sen jag kom från jobbet. Det är som ett gift det här med betongen,kan helt enkelt inte sluta skapa!
 När jag skulle använda min mobiltelefon såg jag att simkortet inte var tillgängligt längre. Då förstod jag att det var färdigt med överkopplingen till abonnemanget,det skulle ju ta en vecka för tele 2 att göra det,de höll tiden med två dagar tillgodo. Nu har jag alltså flyttat med mej gamla numret till HTC:N.
 Bytte om till joggingkläder tog på hörlurarna och testade det hela genom att lyssna på radion under joggingturen. Kalas! Jag har lagt om min rutt lite så jag får mer sol på mej under färden. Det känns riktigt förnöjsamt nu när jag är hemma igen och ska gå ut och plocka ner tvätten innan jag tillför några proteiner till min trötta kropp!

Tänk om man kanske skulle kolla lite på hockeyn ikväll,förr itiden när jag tittade på TV så var det min favvosport att titta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0