Betong är coolt!

Nu har massor med tid använts till att kolla in om någon lagt ut några nya ideér om former för betongjutning på de ställen jag brukar snacka betong.Men inget speciellt dök upp. Jag ska kolla lite vad som hänt i Kina på silikonfronten också ifall några ny formar kommit till där. Det känns riktigt kul i alla fall att ha gjutit idag trots att det är vinter och jag tänkte att gjutningen skulle ligga nere då,men så blir det inte när något lockar tillräckligt.Å så är det ju rätt varmt i garaget trots allt. Men inget är som sommaren,tänk när mina första alster blev till i somras vad lycklig jag var!
Det här var i april när det hela startade. Alldeles hela och rena grejer!
Innan jag lärt mej att slå ur luftbubblorna ordentligt så kunde det se ut så här som på nallen som jag dekorerade med en silverkedja och så kallade jag honom rockbjörnen. Nu efter mycket gjutande och experimenterande så har jag lärt mej massor av bra knep och fått ett handlag så jag känner mej riktigt säker när jag jobbar.
Såna här sötisar var det första jag sålde av. Jag tycker själv mycket om dom!
Ja imorgon tittar jag till grejerna därute i garaget och om tid finns så gjuter jag lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0