Betong & muffins!

Fast jag kom upp ur sängen ganska sent idag på min lediga dag så har jag hunnit mycket. Efter att ha rensat avlopp både i tvättstället och duschen så blev det renskrubbning av hela badrummet och diverse andra delar av huset. Eddie och jag stack till Coop och köpte betong som planerat vid lunchtid.Vi passade också på att köpa med oss lite goda  muffins hem till fikat.
 
Med en kopp latte till så blev det sagolikt gott! När Eddie kom till betongverkstan och hämtade in mej var jag precis klar med att gjuta det som skulle gjutas. Det roligaste är att jag om ca två dagar får kika på hur fjärilen blir,det senaste tillskottet av silikonformar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0