Betong

Nu en stund har jag pysslat lite med mina betongalster. färdigställt och dekorerar. här är en ljusbricka som gick sönder när jag trodde jag hade gjort en bra uppfinning för hålen till värmeljusen. Den har bara blivit liggande sen i somras då det hände men nu har jag gjort klart den. Sprickan till vänster i bild gör ju absolut ingenting,det hela fick ju bara en ännu tuffare karaktär! Den här behåller jag såklart själv eftersom den inte är hundra okej för försäljning. Men till det har jag andra ex.
som synes finns det fyra små hål för värmeljus men jag lade lite fina glasdekorationer i ena hålet!
En annan variant av ljusbricka där jag ställt en lös liten värmeljuslykta direkt på betongplattan. Här finns öppningar för fantasin att variera utseendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0