Fixardag!

I dag är jag ledig,bytte bort min långledighet med en jobbarkompis annars skulle jag jobbat idag och varit ledig torsdag em till mån morgon men det lönar sig alltid att ställa upp om man kan! Under fm har jag skottat lite snö på gården men framförallt pysslat i betongfabriken. Att gjuta betong är inte lika bra den här årstiden. Materialet påverkas märkbart negativt under torkningen när det är lite kallare ute. Visserligen ska det ju torka sakta men det är ju inte bara det det hänger på. Nu har jag tagit in en del i sina former i huset för den sista torktiden. Strax ska jag ta en tur till ÖB och köpa mer material till ett nytt projekt. Kul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0