Glömde!

Nyss var jag tvungen att åka tillbaka till jobbet och lämna tillbaka något som de som jobbar ikväll behövde ha. Förargligt att glömma lämna tillbaka grejjer men det blev en lite tur ner till tjejerna. Annars så har jag fullt upp med mina eyeliner/ögonskugga pennor. Populär grej,särskilt när man har skruvudd på dem,det är så trist att vässa eyelinerpennor,hela pennan försvinner ju i ett nafs! Nu ska mina naglar få ett litet oljebad för de är så sköra och torra så de bara skivar sej. Det värsta är att det är så trist att ha fingrarna stilla i olja att man tillslut börjar kladda runt i alla fall. Jag ska ta en hand åt gången så kanske det funkar.
 
En lånad bild,så fina naglar har inte jag just idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0